en | nl

Jaaroverzicht OVVICE: hoogtepunten 2017

21 December 2017

ROOM FOR NEW LIFE

Het is een geslaagd jaar geweest. We hebben een nieuwe OVVICE vestiging in Apeldoorn, het Sociale Hart in Amsterdam is verbouwd, de ‘OVVICE ROOM’ app is gelanceerd, we zijn nieuwe samenwerkingen aangegaan en gewerkt aan duurzame oplossingen. En dat in één jaar tijd.

Hieronder lees je een kort jaaroverzicht met alle hoogtepunten van 2017 waar we trots op zijn.

De ‘OVVICE ROOM’ app

OVVICE app

Onze huurders kunnen op alle locaties gratis gebruik maken van de app: ‘OVVICE ROOM’. Deze app is een verlengstuk van onze service. Met handige features maken we jouw verblijf bij OVVICE nóg aangenamer en kun je efficiënter van onze diensten gebruik maken.

OVVICE gaat voor groene portefeuille

laadpalen.jpg

Duurzaamheid speelt een grote rol binnen het OVVICE concept. Onze kantoorpanden zijn de afgelopen maanden geïnspecteerd, met een compleet onderhoudsplan als resultaat. OVVICE timmert al hard aan de weg, mede door het aanleggen van laadpalen voor elektrische auto’s. Ons einddoel is om energielabel A te behalen!

‘Shared car’

Ovvice rotterdam shared car.png

OVVICE Rotterdam is uitgekozen tot pilotlocatie van de deelauto! Deze auto is te huur voor iedereen die er gebruik van wil maken. We hopen onze huurders te stimuleren om milieuvervuiling terug te dringen.

Opening OVVICE Apeldoorn

Opening Apeldoorn.jpg

Op 16 maart 2017 was het eindelijk zo ver: de deuren van de splinternieuwe OVVICE vestiging in Apeldoorn gingen officieel open! Maandenlang was er hard gewerkt om het voormalige belastingkantoor om te toveren. YoungCapital is één van de eerste huurders en er komen steeds meer bedrijven bij!

Samenwerkingen

Ovvice member hello energy

hello energy is niet alleen een OVVICE member, maar ook een energiepartner. Het bedrijf verzorgt onder andere ons energiemanagement. Ze monitoren het energieverbruik en visualiseren de informatie op de tv’s in OVVICE. Daarnaast werken we ook met lokale cateraars met oog op kwaliteit en duurzaamheid.

Nieuwe medewerkers: Farell en Francoise

Office manager      Welkom OVVICE manager

Onze OVVICE managers nemen de rol van gastvrouw of gastheer op zich en bieden als gezicht van de locatie de beste service aan. Tot in de details! De twee nieuwe gezichten in 2017 zijn Farell (OVVICE Amsterdam) en Francoise (OVVICE APELDOORN). Wil je meer over ze weten? Farell en Francoise stellen zich graag aan je voor.

Inzamelingsactie Serious Request

07_fd_LOGO-SR-IK-STEUN.png

De afgelopen weken zijn wij in actie gekomen voor Serious Request om geld in te zamelen. Een opbrengst van maar liefst 1400 euro is gedoneerd! Wij willen iedereen bedanken voor de inzet en het enthousiasme tijdens het kerstdiner. Volgende week blikken we hierop terug in een nieuw artikel.

Het OVVICE team wenst je fijne feestdagen en een succesvol & duurzaam 2018. Tot volgend jaar!