Member Andeta in 10 vragen

Member Andeta in 10 vragen

20 September 2017

ROOM FOR NEW BUSINESS

Member ANDETA in 10 vragen

1. Waarom is destijds voor de naam gekozen?
Wij zijn nu 5 jaar in Nederland maar hebben onze roots in Silicon Valley om precies te zijn op Andeta Way in Silicon Valley.

2. Het bedrijf in 1 zin:
Wij helpen B2B organisaties hun omzet te verhogen door sales en marketing beter in te laten spelen op het steeds digitaler wordende aankoopgedrag van hun klanten door onder andere Social Selling en Account Based Marketing Programma’s te implementeren.

3. Waar ligt jullie kracht?
Onze kracht is de combinatie van concrete sales en marketingervaring samen met onze strategische ervaring. Wij zijn echt nieuwsgierig naar hoe we onze klanten kunnen helpen. Wij beginnen altijd met een haarscherp klantbeeld, de Customer Journey, en we gaan verder dan alleen een tool of training te verzorgen. Wij bereiken echte verandering in de manier van werken van sales en marketing.

4. Wat was de droom achter de oprichting?
Een bedrijf neer te zetten dat Nederlandse en Europese bedrijven helpt te innoveren op sales en marketing gebied. Wij willen door onze klanten erkend worden als het bedrijf dat omzet vergroot door strategisch en pragmatisch te zijn op het gebied van sales en marketing.

5. Hoeveel mensen werken er inmiddels?
Wij zijn nu met 5 man, maar zijn op zoek naar meer!

6. Hoe zou de klant jullie bedrijf omschrijven?
Helpt de omzet te verbeteren. Professioneel met echte sales- en marketingkennis. Gedreven en goed in staat het silo denken, met name tussen sales en marketing, te doorbreken. En je kan nog met ze lachen ook.

7. Maak de zin af: jullie zijn pas echt tevreden als …
we van onze klanten horen dat de omzet is gegroeid, daar gaat het uiteindelijk allemaal om.

8. Waar staan jullie over 5 jaar?
Over 5 jaar hebben we een man of 50, zijn internationaal en hebben een schaalbaar model.

9. Waarom hebben jullie gekozen voor OVVICE?
Uitstraling en locatie. We kunnen ons niet voorstellen onze klanten slechte koffie te moeten geven.

10. Welk advies zou je willen meegeven aan andere bedrijven?
Blijf nieuwsgierig en probeer altijd te denken aan wat de klant ontvangt, niet wat je zelf doet of geeft. En koop natuurlijk het boek ‘Social Selling’ van Laura Nuhaan.

 

social selling.jpg

andeta (1).png