en | nl

Kom jij werken in Amsterdam?

Kom jij werken in Amsterdam?

10 September 2018

Vacature: Parttime CLUBmanager

Locatie: OVVICE Amsterdam (Hogehilweg 19) en Atoomclub Amsterdam (Overschiestraat 65)

Ben jij een echte regelaar? Heb jij affiniteit met horeca? Ben je van nature gastvrij en maak je het mensen graag naar hun zin? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wij zijn een kantoorformule waar we geen huurders hebben maar gasten. Als men gaat vergaderen bied jij ze een kopje koffie aan. Wilt iemand een pak laten stomen? Jij regelt stomerij! Daarnaast bieden wij een ruim arrangement aan services aan om onze gasten het naar hun zin te maken. Jij bent op de hoogte van de do’s en dont’s op lokaal niveau. Je zorgt dat het sociale hart en de vergadersuites er altijd piekfijn uitzien. En verzorgt een smakelijke lunch in samenwerking met onze cateraar!

Het ontzorgen van onze huurders is ons onderscheidend vermogen ten opzichte van andere formules. De clubmanager regelt dat onze huurders lekker kunnen focussen op hun werk zonder na te hoeven denken over overige voorzieningen.

Wij zoeken een manager die in samenwerking met de andere manager het reilen en zeilen van onze locatie draaiend te houden. Jij bent het aanspreekpunt voor onze huurders en zorgt dat zij zich thuis voelen bij jou op de locatie. We zoeken een ondernemend persoon die oplossingsgericht te werk kan gaan en beetje kan omgaan met een dynamische omgeving.

Functienaam: clubmanager

Rapporteert aan onze operational manager

Geeft leiding aan het schoonmaakteam

Verantwoordelijkheidsgebieden

Hosten
Het sociale hart is het werkdomein van de gastheer/gastvrouw en jij zorgt ervoor dat dit ten alle tijden zeer representatief is.
o Welkom en ontvangst van members en hun klanten
o Beantwoorden van telefoon en email
o Toezicht houden op toegang van het gebouw
o Gebruik van vergaderzalen monitoren (online boeking)
o Verwerken inkomende post/verzorgen

Horeca

o Verantwoordelijk voor het klaarzetten van de lunch;
o Bewaken en optimaliseren van kwaliteit;

o Schoonmaken van de koffiebar;

o Het organiseren van evenementen;
o Bijhouden schoonmaak sociaal hart;

Facilitair

o Gebruiksklaar maken van vergaderzalen voor evenementen;
o Coördinator van technische / facilitaire vragen van onze members;
o Contractbeheer facilitaire zaken (print, schoonmaak);
o Administratie: inboeken van ontvangen facturen, controle van uitgaande facturen;
o Actief aansturen schoonmaaksters en bewaken kwaliteit; opbouwen formeel dossier middels klachtenmelding;
o Bijhouden schoonmaak sociaal hart;

o Voorraadbeheer bijhouden;

Functie eisen: 
o Minimaal 2 jaar werkervaring horeca/hostess;

o Opleidingsniveau MBO4, HBO

oWoonachtig in omgeving Amsterdam;
o Goede beheersing van Ms-office en Excel;

o Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;

Herken jij jezelf in deze functie? Neem dan vooral contact met ons op! Mail je motivatie en CV naar kim.buter@baristaoffices.com.

Soort dienstverband: Deeltijd